
A világjárvány annyi mindent elvett tőlünk. De legalább voltak pozitív eredmények és tendenciák, amelyek pozitív hatással vannak az életünkre. Az OOOffice jó példa a pozitív hatásra.
Két család ötlete volt, hogy új típusú coworking irodát hozzanak létre Magyarországon. Az első hullám során, ahol szembesültek a korlátlan otthoni iroda pozitív és negatív oldalaival, elkezdtek gondolkodni egy nyitott tér - nyitott teraszos, covid és szellembarát környezet koncepcióján, ahol az emberek (különösen a digitális nomádok) teljesen új módon dolgozhatnak.
Az első szezonjukat Nagymaroson kezdték a @Piknik Manufaktura @Piknik OOO (out of office) Campus néven. Őszinte márkajelzésük volt, szerves növekedéssel.
A saját készítésű arculat és látványvilág valóban a lényegüket képviselte.
A koncepció azonnal sikeres lett, és hamarosan még érdekesebbé vált. A coworking hely a Budapesttől távol eső tökéletes elhelyezkedésének köszönhetően, mindössze 82 lépésre a Duna homokos partjától, gyorsan átalakult egy olyan workation üdülőhellyé, ahol mindenki több napot tölthet a régióban, és mégis elvégezheti a munkáját.
Ezeket az organikus változásokat a második szezonra be kellett építeni a megjelenésükbe.
Projekt
OOOffice – Out of Office Rebranding
Ügyfél
Helyi kisvállalkozások
Hozzáadott rétegek
Arculatépítés
Social Media design
Fotó kampány
Image Video
Feladat
A koncepció sikerének köszönhetően a csapat tárgyalásokat kezdett a franchise-rendszerré való átalakulásról, ahol a megfelelő helyek, amelyek rendelkeznek a szükséges workation tulajdonságokkal, csatlakozhatnak és elindíthatják saját workation irodáikat.
Egy új vállalkozásnak új megjelenésre van szüksége.
Megoldás
Abban a kiváltságban volt részünk, hogy újragondolhattuk az első magyarországi munkaközvetítő iroda sikeres koncepciójának nevét és logóját.
A következetesség érdekében megtartottuk a jól ismert három OOO-t, de kihagytuk a név Campus részét, mivel az ügyfelek számára túl nehéz volt kiejteni az Out of Office rövidítés mellett.
A márka vendégszeretetének és melegségének képviselete érdekében mosolyt adtunk neki.
Mivel a márka erős közösségi jelenléttel rendelkezik, egy egyszerű logót kellett kitalálnunk.
A minimalista megközelítés lehetővé tette a logó rövid és hosszú formában történő használatát.
A színek frissek, és a Dunakanyarban töltött nyarat jelképezik.
Kampányelemek
Logo design
Social kampány
PR Support