Mi vagyunk az ONION

Alapító, Branding

Csizik Balázs

Képzőművész, egyetemi oktató és art director vagyok, határozott és minimalista stílussal, fő célom, hogy kapcsolódási pontokat találjak e három számomra fontos terület között. Az URBANUM Várostervezési Alapítvány partnere és kreatív igazgatója vagyok, és vizuális kommunikációt, urbanisztikát tanítok a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen. Úgy gondolom, hogy az interdiszciplinaritás, a különböző területek rétegeiben való gondolkodás a kulcs, hogy nagyobb sikereket érjünk el. Leginkább kulturális és innovációs területen dolgoztam ügyfelekkel.

I’m an experienced artist, lecturer & designer with a bold and minimalistic taste, my main goal to find connection points between those three fields. I’m partner and creative director of URBANUM City Planning Foundation, and teaching visual communication, urbanism at the Budapest University of Technology and Economics. I think interdisciplinary, and thinking in layers of different fields is the key, to have greater success. I mostly worked with clients from the cultural and innovation fields. As a represented artist of the Molnár Ani Gallery I’m working on my
upcoming art exhibition as an artist. I had exhibitions in New York, Shanghai,
Barcelona, Brussels, Rome, Vienna and many more.
Alapító, Kreatív stratégia

Pálfai Domokos

10+ év szakmai tapasztalat. Közel 100 díj és shortlist. 2 gyerek. 1 feleség. Szeretek kampányokban gondolkodni, de jobban érdekelnek a kreatív termékek és a márkák társadalmi szerepvállalása. Azt szeretném, hogy a márkák bátrabbak legyenek.
Kevesebb embert érdekel, hogy mit mondasz magadról. Sokkal fontosabb, hogy mit képviselsz, és hogy az igazi éned mit tükröz a társadalomra. A kérdés az: Mit árul el rólam, ha a te márkád választom?
you a cause that can be part of your DNA.

10+ év szakmai tapasztalat. Közel 100 díj és shortlist. 2 gyerek. 1 feleség. Szeretek kampányokban gondolkodni, de jobban érdekelnek a kreatív termékek és a márkák társadalmi szerepvállalása. Azt szeretném, hogy a márkák bátrabbak legyenek.
Kevesebb embert érdekel, hogy mit mondasz magadról. Sokkal fontosabb, hogy mit képviselsz, és hogy az igazi éned mit tükröz a társadalomra. A kérdés az: Mit árul el rólam, ha a te márkád választom ?
Account manager

Kardos Orsolya

Social media manager

Barta Eszter

Hiszem, hogy a tudatos PR-stratégia valódi hozzáadott értéket teremt a kommunikációban. Az elmúlt években számos KKV-nak és nagyvállalatnak segítettem megduplázni a profitjukat, hatékonyan elérni potenciális ügyfeleiket, és megálmodni a márkaarculatukat.
Grafikus

Liliana Luu Lan

A kreativitás és a tervezés mindig is az életem része volt. Legnagyobb élményeim mindig azok a projektek voltak, ahol inspiráló emberekkel együtt vehettem részt egy kreatív tervezési folyamatban. Célom, hogy a grafikai tervezési ismereteimet ötvözzem a gazdasági és marketing területen szerzett tapasztalataimmal, hogy minél átfogóbb, komplexebb nézőpontot tudjak adni az ügyfeleknek.

A kreativitás és a tervezés mindig is az életem része volt. Legnagyobb élményeim mindig azok a projektek voltak, ahol inspiráló emberekkel együtt vehettem részt egy kreatív tervezési folyamatban. Célom, hogy a grafikai tervezési ismereteimet ötvözzem a gazdasági és marketing területen szerzett tapasztalataimmal, hogy minél átfogóbb, komplexebb nézőpontot tudjak adni az ügyfeleknek.
PR Szakértő

Lilla Kucsera

Hiszem, hogy a tudatos PR-stratégia valódi hozzáadott értéket teremt a kommunikációban. Az elmúlt években számos KKV-nak és nagyvállalatnak segítettem megduplázni a profitjukat, hatékonyan elérni potenciális ügyfeleiket, és megálmodni a márkaarculatukat.

I am interested in everything from gastronomy through applied arts, to laboratory diagnostics and I can find something interesting in every field. I believe that the secret of a successful PR campaign and branding strategy is getting to know the philosophy behind the brand. Moreover, understanding the aspirations, fears, ideas and plans of the people representing the brand. To achieve this, a well-constructed leadership survey or a short brief aren't enough.

Hiszem, hogy a tudatos PR-stratégia valódi hozzáadott értéket teremt a kommunikációban. Az elmúlt években számos KKV-nak és nagyvállalatnak segítettem megduplázni a profitjukat, hatékonyan elérni potenciális ügyfeleiket, és megálmodni a márkaarculatukat.

Grafikus

Főző Lili

She has been illustrating and tattooing professionally since 2020. Creating is part of her everyday life, she has tried many mediums and her visual world is constantly changing with him. Her style is difficult to define, abstract and abstract in its depiction of contemporary events.

She has been illustrating and tattooing professionally since 2020. Creating is part of her everyday life, she has tried many mediums and her visual world is constantly changing with him. Her style is difficult to define, abstract and abstract in its depiction of contemporary events.
Stratégiai partner

Andreas Moellendorf

Ügyfeleinknek menedzsment- és tanácsadói szolgáltatásokat nyújtok. Jól ismerem a regionális és helyi piacokat, valamint az ügyfelek igényeit. Csapatunk képes megtalálni a megfelelő befektetési és márkastratégiát, amely hosszú távú értéket teremt partnereink számára.

Ügyfeleinknek menedzsment- és tanácsadói szolgáltatásokat nyújtok. Jól ismerem a regionális és helyi piacokat, valamint az ügyfelek igényeit. Csapatunk képes megtalálni a megfelelő befektetési és márkastratégiát, amely hosszú távú értéket teremt partnereink számára.