
A Dunakanyar virágzó turisztikai látványosság. A tömegturizmus megkezdte működését, és a helyiek ennek megfelelően cselekedtek. A gentrifikáció mindig egy csúszós téma. Mit lehet tenni, ha a fejlődés és a változás elkerülhetetlen?
The Danube Curve – The Dunakanyar is a booming tourist attraction. Mass tourism started its work and the locals acted accordingly. Gentrification is always a slippery topic. What can you do, when progress and change is inevitable?
Kis és családi vállalkozások kerestek meg minket, hogy segítsünk nekik bebizonyítani és megmutatni, mennyire törődnek a régióval és a Duna menti helyiekkel. A két oldal közötti feszültség kezd kicsúszni a kezünkből.
Ezeknek az éttermeknek, bároknak, egy művészeti tábornak, szabadtéri coworking irodának olyan kreatív kampányra volt szüksége, amely több rétegben kommunikál és rezonál a helyiekkel.
Ahogy haladtunk előre a terveinkkel, kapcsolatba kerültünk a www.dunakanyargo.hu regionális turisztikai portállal (www.dunakanyargo.hu) - akik inkább a kommunikációs partnereink lettek.
Projekt
Kanyargo Dunakanyar Fenntarthatósági Térkép
Ügyfél
Egymeder Egyesület / Dunakanyargo
Mit csináltunk
Kreatív kampány, fotókampány, social media kampány
Feladat
Alapvetően egy Public Affairs kampányt kellett létrehoznunk, hogy megmutassuk az önkormányzatoknak és a helyieknek, hogy nem minden vállalkozás csak a profitról szól! Ehhez közös problémát, közös platformot kellett találnunk. Ezt követően megoldást kellett kínálnunk erre a közös problémára, hogy megmutassuk jó szándékunkat.
Mivel a kisvállalkozások nem rendelkeznek elkülönített kommunikációs költségvetéssel, olyan ötlettel kellett előállnunk, amely önfenntartó lehet.
Megoldás
Létrehoztuk a KanyarGO térképet - Dunakanyar fenntarthatósági térképét.
Ez több, mint egy papíralapú vizuális segédlet, hogy merre kell menni, és hogyan lehet oda eljutni.
Ez egyben fenntarthatósági fogadalom is minden résztvevő számára.
A jó szándék hangsúlyozása érdekében létrehoztunk egy kommunikációs és oktatási platformot az ide látogató turisták számára.
A térkép nem csak a leglátványosabb kilátást és a legjobb palacsintákat mutatja! Megmutatja azokat a helyeket is, akik törődnek a természettel és azokkal, akik itt élnek.
Minden vásárlás egy szavazat. Szavazzon a jövőről. Egyre több embert érdekel, hogy a márkák és a szolgáltatások mit tesznek a környezetért.
Ezzel a térképpel kommunikációs lehetőséget tudtunk adni minden résztvevőnek, hogy elmondhassák a történetüket a környezetükben élőknek.
Kampányelemek
Bevezető szakasz:
közösségi kampány, ahol nemcsak a játékos dizájnunkat kezdtük el bemutatni, hanem a résztvevőket is.
Az értékesítés és a közügyek kombinációja - miért ne?
Az ötletet a régió önkormányzatainak és más fontos szerveinek terjesztettük elő.
Social és PR kampány:
Hagyományos PR + közösségi kampány mutatta be a térképet a közönségének
Kiemelt tartalom:
Imázsvideó és facebook hirdetés